Christoffer Danimarkako burdingintza-lantegi bateko jabe den familiako laugarren belaunaldiko kide da, baina berak familiako negozioa utzi eta jatetxe bat ireki du Stockholmen. Han Maria izeneko aktoresa suediar batekin zoriontsu ezkonduta dago; baina, Christofferren aitak bere buruaz beste egiten duenean, amak etxera itzultzeko eskatzen dio konpainiako zuzendari exekutibo postua beregana dezan. Herentziak Donostiako Zinemaldian Gidoi Onenaren Epaimahaiaren Saria jaso zuen.