2005eko azaroaren 19a, Haditha, Irak. Matxinatu irakiarrek amerikar marineen konboi bat bonbardatu dute, tropako ofizial estimatuena akabatuz. Galera honengatik asaldatuta, marine gazteek mendeku basati bat gauzatuko dute. Etxeen miaketa bortitza 24 pertsonen sarraskiarekin bukatuko da, horietako asko emakume eta haurrak, kontrolaezina gertatzen ari zaien gerra bateko hildako tragikoak. Marineak ere biktimak dira: erasotuak, zaurituak eta bere heziketaren araberako erantzuna ematera behartuak. Baina gauzak abiada bizian eta izugarrizko presiopean gertatzen direnean, balen bidean dauden marineak hilketaz salatu al daitezke?