Eguzkia gidari dugula, munduan zeharreko bidaia epiko baterantz abiatu gara. Arktikoan hartz polarren familia bat udaberriko lehen argiekin esnatzen da. Janaria aurkituko al dute urtzaldia hasi aurretik? Mundu erdi bat bestaldera, elefante eme batek eta bere kumeak eremuko ur eskasa lehoi-talde harro batekin partekatu beharko dute. Elkarri erasotu gabe iraungo al dute? Geure bidaiaren azken partean, bale konkordun baten atzetik goaz. Bere kumea babestu beharko du Antarktikarainoko 6.000 km-ko migrazioan. Arnasik gabe utziko gaituen bidaia harrigarri hau goi-definizioko kamera berrienekin dago filmatua bidaia ahaztezin bat sortzeko, lau urtaroetan eta geure planetan bizirik irauteko eguneroko borrokan barrena. Sekula ikusi gabeko paisaje sinestezinetatik geure izaki basati kutun eta zaputzen bizitzetako xehetasun barne-barnekoetaraino.