Malo, hiru umeen aita, dibortziatzeko zorian da. Lagun batzuekin bidaian dihoala, salgai dagoen basetxe xarmant bat halabeharrez aurkitu eta hau bisitatzea erabaki du. Etxe barruan, neska batek bere aitari aspaldi idatzitako eskutitz bat aurkituko du. Hunkituta eta zer egin ez dakiela, Malok etxearen jabeak aurkitu nahiko ditu: beren haurtzaroko etxea familiarenzat gordetzeko gai ez diren hogeita hamar urte inguruko bi ahizpa. Malo Chloérekin maitemintzen da, etxeari lotuagoa dagoen ahizparekin. Berehala etxea enkantean jarriko dutela jabetu eta berau erostea erabakiko du neskaren ametsa betetzeko?