Errusian jaiotako Nikolai misteriotsu eta karismaduna, Ekialdeko Europako krimen antolatuaren familia boteretsuenetako baten txoferra da. Errusiar jatetxe garesti baten jabe xarmagarria izan arren, bere irribarrearen atzean izaera bortitz eta hotza ezkutatzen duen Semyon buru duen familiaren suertea kolokan dago Kiril haren seme buruarinaren erruz, Nikolairi bere aitari baino kasu gehiago egiten baitio. Alabaina, Nikolairen bizimodu zuhurra bat-batean aldatuko da Londresko ospitale batean emagin diharduen Anna ezagutzen duenean. Anna hunkituta dago oso erditzerakoan hildako nerabe batengatik, eta haren familiaren bila hasiko da hark errusieraz idatzita utzitako egunkarian oinarrituz. Egunkarian arakatzean, Annak nahi gabe mafiosoen haserrea piztuko du.