Juanek eta Pedrok Mexikoko inmigratzaile ilegalak New Yorkera daramatzan trailer batean ezagutzen dute elkar. Pedrok Juani bere amak hil aurretik sekula ezagutu ez zuen aita aurkitzeko hark emandako eskutitz itxi bat erakusten dio. Bere lagun berriari Diego bere aita aspaldi New Yorkera joan zela kontatzen dio eta jatetxe bateko jabe aberatsa bihurtu dela. Pedro Brooklynera eraman dituen kamioiean esnatu da. Han ez da inor geratzen, bere fardela eta aitaren gutuna helbide eta guzti desagertu egin dira. Bien bitartean, Juanek Diegoren atea jotzen du eskutitza erakutsiz, Pedro, bere semearen lekua hartuz. Egunak, lan egin beharrean, Diegoren etxebizitza arakatzen ematen ditu haren ondasunen bila. Egunetik egunera, Pedro Diego aurkitzeko, eta Juan dirua topatzeko gero eta gertuago egongo dira.