Pinocheten erregimenak egindako krimenekin zerikusia izan dezakeelakoan, nazioarteko justizia atzetik dabilkion Berríos izeneko txiletar kimikari baten bahiketa ikertzen ari da Julia Gudari abokatua Uruguaien. Arrasto guztien arabera, Berríos militar uruguaitarren babespean legoke, honek lekuko gisa deklaratu dezan eragoztearren. Diktadura uruguaitarra bitartean bahitua eta torturatua izan zen Juliak bere aita Gudari jeneral erretiratua Berríos kasuan sartuta ez ote dabilen beldur da, eta militarra ere baden bere anaiak informazioa ukatuko dio. Presio eta mehatxuen erdian, Juliak ulertuko du egia jakin nahi badu, bere iragana berraztertu beharko duela bere zauriak sendatu eta beldurrak gainditzeko.