Laura Quinnek London Diamond Corporation-en dihardu, 1960ko Londresko diamante enpresa garrantzitsuenean. Laura bere lanarekin batere pozik ez dagoen exekubibo saiatua da, enpresan nagusi den matxismoak bere karreraren bilakaera oztopatzen baitu. Hartara, Hobbs jaunarekin elkartuko da, mantenimenduko enplegatu ozpinduarekin, bizitza osoa enpresarentzat lan egin ondoren traizionatuta sentitzen denarekin. Biak elkarrekin gaizki tratatu dituen konpainia horren aurkako lapurreta perfektua prestatuko dute, plan akatsgabea.