Philippe Garrel
François zine-zuzendari gazteak bere hurrengo proiektua, drogen aurkako Sauvage innocence pelikula, babestuko duen produktore bat aurkitzeko arazoak ditu. Azkenean filma finantzatzeko prest legokeen gizon bat aurkitzen duenean, honek ordainetan fabore bat eskatuko dio: Italiatik heroinaz betetako maleta bat ekartzea, pelikula filmatzeko beharrezko dirua honen salmentarekin lortuko delarik.