Philippe Garrel
Elkarrekin bi seme-alaba izan ondoren, Annegandik banandu eta gero, Philippe pintoreak kalean Justine ezagutuko du, bera baino azkoz gazteagoa den emakumea, honekin harreman batean endredatuz. Philippek Justinek salbatu duela behin eta berriz dioen arren, neskak haren aurreko bizitzaren gogorapenarekin ezin duela lehiatu sentituko du eta haren emazte ohiaz eta seme-alabez gero eta jeloskorrago egongo da.