Philippe Garrel
Jean-Baptiste zinemagilea Elierekin maitemindu da, alaba bat izan zuenetik honen aita berriz ikusi ez duen aktoresarekin. Elieren etengabeko joan-etorriak direla eta, amak ez du alabarekin denbora askorik pasatzen. Jean-Baptistek txikia ezagutzea onartuko du eta harremana finkatzen hasiko da, baina Elieren urrunaldiak eta drogekin dituen arazoak direla eta, klinika batean sartu beharko dute.