Philippe Garrel
Hiru emakumeren aurpegiaren sakontasunera murgilaldia, ikuslearentzat beti ikusezinak diren estimuluei keinu bidez erantzuten dieten bitartean. Hauek barnetik sortuak, gogoeta nahiz emozioek piztutakoak, edo kanpokoak, enkoadraketaren kanpotik datozenak direla ere. Garrelek zorrotz erretratatu dituen hiru emakumezko aktoreen begietan tristezia, mina, amorrua, atsekabea, beldurra, etsipena eta malenkonia ageri dira.