Philippe Garrel
Ama Birjinak Jesus heldu bat erditu du, hasiera-hasieratik Lurrean gogoz kontra dagoena eta bere kexei jaramon egin diezaien bere Aitari deiadar egiten diona. Asto baten gainean, Jesusek uste sendorik gabe ekin dio bere bideari, eta megafono batez baliatuta, bere mezua zabaltzen ahaleginduko da entzun ere egin nahi ez dion etsai-mundu batean.