Philippe Garrel
Bikote bat euren semearekin errepide, baso eta zelaietan barrena doa, itzal artegagarriz inguratuta. Batzuetan gogo gabe ibiltzen dira, batak besteari eutsiz, umeaz txandaka arduratuz, eta edonon gelditzen dira atseden hartzeko. Beste bikote batzuk mehatxu ikusezin batengandik etsi-etsian ihesi doaz.