Philippe Garrel
Bi bikote gaztek euren oheetan bakarrizketan dihardute, elkarri begiratu gabe, elkarri aditu gabe, grinarik gabeko hitzak errezitatuz, ia mekanikoki. Metafisikotik soziologikora, aipu filosofikotik bakardadeari buruzko gogoetara, egoera surreal eta loturarik gabeko adierazpenen bidez pertsonaien desilusioa eta zalantzak iragazten dira.