Rivero familia udako oporretara doa. Luis bere emazte eta bi semeekin Donostiara joan da, Madrilen haren alaba bakarra, Ana, eta bere aita gelditu dira. Ana oposizioak prestatzen ari denez, bere ikasketekin aurrera egiteko eta aitonarengandik gertu egoteko hiriburuan geratzea erabaki du, aitona Roberto zahar-etxe batean egokitu baitute udaldirako. Bertan, Ricardok Andres ezagutu du, bere gelakide eta lagun berria. Elkarrekin gaztaroko bizipenak gogoratzen dituzte, pasarte samur eta dibertigarriak sortaraziz. Uda pasa ahala, Alzheimerren gaitzak Ricardo mehatxatuko du.