Dos miradas egun bakar batean gertatzen da, San Pedro de Atacamako (Txile) basamortuan. Sofiak eta Laurak oporrak bertan igarotzea erabaki dute, tokiak sentiarazten dien bakeaz eta lasaitasunaz gozatzeko. Bien artean sexu-harreman bat sortzean lekuaren harmonia apurtuko da ordea.