Zinemari buruzko filma, edo denek istorioak kontatzeko dugun beharraz. Pelikula honetako pertsonaiek kontaketan igarotzen dute denbora, edo kontakizunak entzuten, gauzak konta ahal diren edozein modutan. Zenbait bilbe batera gertatzen dira, baina korapilo nagusia duela urte batzuk Beiruten hasitakoa litzateke, Deabruaren eta telebistako kazetari Almudenaren artekoa, alegia. Maitemindu egin ziren, baina Deabrua, izututa, ez zen bigarren hitzordura azaldu. Urte batzuk geroago Deabrua Madrilen agertu da, Almudenari bizitza berri bat eskaintzera. Baina honek bizitza oso egonkorra dauka eta zaila izango da hura asmoz aldaraztea?