Umezurztegitik atera berri den Alexek bere lehen diru-zorroa ostu du: itxura du bere amarengandik aldendu zuen halabehar huraxe izango duela, honek erakutsi baitzion lapurretan hamar urte lehenago. Supermerkatu batean litxarrerian ari den Sara kleptomana hasiberria ezagutzeak bere bizitza zeharo irauliko du. Alexek elkarrekin lapurtzea eta irabaziak erdibanatzea proposatzen dio. Baina itxuraz itun ?profesionala? denak sekretu bat ezkutatzen du: lehen unetik batak bestea gustuko dute eta denbora kontua besterik ez da euren harremana sendotzea. Urrats hori ematen dutenean, euren munduak elkarren aurka jotzen dute: Alexek egunez egun bizirik irautea beste etorkizunik ez dauka. Sarak, aldiz, dezente du galtzeko: familia bat, ikasteko aukera... Azken finean, bizitza arrunt bat. Behin bere amak beregatik egin bezala, orain Alexek neskarengatik aukeratu beharko du...