Luisa telefonia mugikorreko konpainia bateko exekutiboa da, zeinak, 44 urterekin, bere burua ikusezina dela sentitzen duen: bakarrik bizi da, bere senarrak utzi zuen eta alabak kanpoan ikasten du. Enpresako festa batean bere adin bera duen Jorge lankideak bazter utzi du, enpresako teleoperadore den Marina neska gaztearekin solasteko. Hisiaz, Luisak emakumezko aktore batengana eta bere mahai-teniseko irakaslearengana joko du bere burua agerian uzteko eta Jorge seduzitu ahal izateko.