Noeliak oraindik ez ditu hogeita hamar urte beteak. Bartzelona kanpoaldeko auzo batean bizi da. Gauez, gasolindegi batean dihardu. Egunez, publizitatea banatzen du atariz atari. Ez du denbora librerik. Noeliak gaueko lana utzi du. Rosarekin bizi den etxetik alde egin. Sekula ez du adiorik esaten. Ez du arrastorik ez zantzurik uzten. Ez du lagunik, ez ditu bilatzen. Noelia pertsonaia anonimoa da. Hiri handiko milaka gazteren artean beste bat. Bere inguruan, Rosa, Lucas, nagusia... Denak beren gatazka ttikiekin, itxaropen ttikiekin, egunez egun bizirik irauteko borrokan. La línea recta hiri-istorio bat da, zeinean Noelia protagonistaren jokabidea bizileku duen hiriaren parekoa den, eta irudizko lerro zuzen bati jarraituz hazi eta aurrera egiten duen, lan batetik bestera, etxebizitza batetik bestera, noragabean, gelditu gabe, atsedenik gabe eta nora joan ez dakiela.