Pudor familia baten intimitatearen gaineko begiratua da. Familia osatzen dute: hiltzera doan gizon batek, anonimo erotikoak jasotzen dituen emakume batek, bere adineko ezbaiekin borrokan ari den nerabe batek, mamuak ikusten dituen ume batek eta amodiorako azken aukera duen aiton batek. Denak elkarrekin bizi dira, euren nahiak, beldurrak, obsesioak eta sekretuak elkarri kontatzeko modua ezin aurkiturik. Lotsa horrek inkomunikaziora eta bakartasunera daramatza.