Adela urtebeteko semea duen eta bananduta dagoen neska gazteak Leongo iparraldeko bere jaioterri txikian zeraman bizimodua atzean utzi du Madrilera joateko. Aurrera ateratzeko azafata-lanpostu bat bilatzen du eta Carlos eta Inesekin batera doa apartamentu batera bizitzera. Hirurak primeran konponduko dira segituan, elkarrekin bazkariak, zalantzak eta aisialdia partekatuz. Adelak ez du hiriko bizimoduari egokitzeko zailtasun berezirik izan, Miguelitoren aitak laguntza ekonomiko handirik ematen ez badio ere. Autobusez bidaian doala gertaturiko atentatu terrorista batek bere bizitza suntsituko du. Hura gertatuz gero, bizimodu arruntera itzultzeko kemena aurkitu beharko du.