Gregorio bi maite handi dituen 22 urteko gazte eskizofrenikoa da: biziki maite duen bere neska-laguna, Tania, eta bere lagunik onena, Manuel, zeinarengan uste osoa baitu. Gregorio ospitale psikiatrikotik sartu-irtenean dabilela, Manuel eta Tania gordean ibiltzen hasiak dira haren bizkarrera, eta azkenean maitemindu egingo dira. Gregoriok bere buruaz beste egingo du, baina aurretik maitaleak eromenaren zulora eramango dituen egitasmo bat diseinatuko du.