Satanás geure munduko gertakarien elkarrekiko lotura eta pertsona baten ekintzek beste baten bizitzan daukan domino-efektua irudiztatzen duten hiru istorio dira. Bizimodu hobeago bat lortu nahirik, gizon aberatsei maula egiten dien emakume eder bat. Bere giltzariarekin sutsuki maitemindutako apaiz bat bere amodio sekretuaren zamagatik oinazetuta dago. Gerrako beteranoa den irakasle batek, bizitzarekin minduta dagoenak, gogaituta egoteari utzi nahi dio bere ikasleetako baten eskutik. Euren grina sakonenek eragindako tentazioaren presioa jasateko gauza izango ote dira? Pertsonaia hauen ekintzek ondorio latzak izango dituzte.