Año uña filmak 21 urteko Molly amerikarraren eta nerabezaro betean dagoen Diego mexikarraren arteko ezinezko amodioa kontatzen du. Mollyk Mexikora bidaiatu eta gela bat alokatu du Diegoren etxean, eta berehala ondo konpontzen dira. Ordura arte Emilia bere lehengusinarekin txora-txora egin da zegoen Diegok, Mollyrengana bideratuko du bere obsesioa. Mollyk Diegoren lakrikunkeriak atsegin ditu, beste mutil-lagunekin izan dituen harremanetan ez bezala, Diegok kasu egiten diolako eta errespetatzen duelako. Harremana hozituz doa Molly New Yorkera itzultzen den arte. Hartara, Diegok ihes egitea eta Mollyren maitasuna lortzea erabakiko du, artean neskari Diegorekiko samurtasun-sentimenduak areagotuz dihoazkiolarik.