1994ko Mexikon, Mariano nerabe oinazetuak bere buruaz beste egitea erabaki du, baina aurretik etxeko-bideo bat grabatuko du bere erabakiaren zergatia azaltzeko. Emaitza orain urte batzuk berak eragindako familiako tragedia batez libratu nahi duen gazte honen arimaren erretratu nostalgiko eta hunkigarria da.