El asaltante filmaren akzio osoa goiz bakar batean gertatzen da. Gizon bat denbora luzean prestatzen aritu den egitasmoa gauzatzeko zorian dago. Kamera akzio osoan zehar atzetik joango zaio. Ikusleak estutasun eta etsipen une intimoen lekuko pribilegiatu bihurtuko dira, hil ala biziko erabaki bat aurreratzen duten horiena.