Henry King
Gazte bat hoteleko gela batean sartzen da bere buruaz beste egiteko asmoz, baina aldameneko gelan gertatzera doan hilketa batek bere asmoak zapuztuko ditu. Jules Furthamen lehenbiziko gidoietako bat, oraindik Stephen Fox ezizenez sinatzen zuenarena, gerora Josef Von Sternberg eta Howard Hawksen kutunetako bat bihurtuko zelarik.