Henry King
Henry Kingek Mary Osborne neskatoaren zerbitzura filmak zuzentzen segitu zuen, aurki Mary Pickford bezain ospetsu izango zena. Twin Kiddies lanean, Mary Osbornek bi neska ia-ia berdinak antzezten ditu, eta Kingek berak horietako baten aitarena egingo du.