Henry King
Aita alkoholiko batek sortarazi duen dramaren ostean, Bobek Mary txikia adoptatu du, beti piripi egoteagatik bere ezkon-hitza urratu berri duen gizona berau. Neskak zentzatzen lagunduko dio. Mary Osborne zine mutuko haur-izarraren aurreneko pelikuletako bat, lau urte besterik ez zituela egindakoa.