Henry King
Sheilah Graham txutxu-mutxuen zutabegile eta eleberrigilegai bat da, Scott Fitzgerald bere azken urtetan ezagutu zuena Hollywooden gidoilari zelarik. Bere emaztearen erietxe psikiatriko bateko egonaldiak sortutako zorrak eta alabaren eskola pribatuaren gastuek itota, Fitzgeraldek gidoilari lana hartuko du zorrak kitatzeko eta egile amerikarren artean bere tokia berreskuratzeko bidea litzatekeen eleberri bat bukatzen saiatuko da. Graham Fitzgeralden laguntzaile eta inspirazio-iturri bihurtuko da.