Henry King
Napa bailaran, Kalifornian, bi ardo-saltzaile belaunaldien arteko gatazka piztu da debekualdia dela eta. Philippe Rambeauk bere ofizioan sinesten du, honen biloba John, berriz, diruagatik baino ez dago negozioan eta familia legez kanpoko alkohol-trafikoan sar dadin nahi du. Philippek beste bilobetako bat etorraraziko du Ingalaterratik, Elizabeth Rambeau. John eta Elizabeth maitemindu egingo dira, neskak ordea ez du Johnen jokabidea begi onez ikusten.