Henry King
Lehen Mundu Gerra ostean, Jake Barnes Europan zehar noraezean dabil gerrako zauri batek eragindako inpotentzia baretuko duen zirrara bila. Parisen, gerra bitartean bere zaurietatik osatzen lagundu zion Lady Brett Ashley topatuko du. Jake Iruñera joango da bere lagun Billekin Sanferminak ospatzera. Lady Brett eta zenbait lagun bertan dira jadanik. Bi gizonen arteko tirabirak areagotuz doaz, denek Lady Brett desio baitute, honek Pedro Romero zezen-hiltzaile gaztea nahiago du, ordea.