Henry King
Billyk, zeruko espiritu batek, izarren zaindariari lurrera itzultzen utz diezaion erregutzen dio bere alabari haren heriotza ulertzen laguntzeko eta neska bere graduaziorako prestatzeko. Billy Ingalaterra Berriko arrantzale herriska bateko zirku-langile oldartsua zen, ehun-fabrika bateko Julie izeneko langile batekin maitemindu zena, harekin ezkonduz. Zirkutik kanpo lana bilatzeko bere ezintasunak lapurreta batean parte hartzera eraman zuen, baina hura galarazten saiatu eta bertan akabatu zuten. Billyk bere alabaren egoera konpontzea lortuko du beste mundura itzuli aurretik.