Henry King
Han Suyin euroasiar doktore alarguna Hong Kongen gerrako korrespontsal diharduen Mark Elliot amerikar ezkonduarekin maitemintzen da. Ingurukoen intolerantzia pairatzeaz gain, Marken emazteak ez dio dibortzioa eman nahi; hala ere, elkarrekin jarraituko dute, harik eta Mark Koreara bidaltzen duten arte, hantxe hiltzen baita.