Henry King
Jimek eta Dellak, New Yorkeko sosik gabeko ezkonberri bikote batek, eguberritako opari perfektua erosi nahi diote batak besteari, baina bakoitzak oso kutuna duen zerbait saldu beharko du horretarako.