Henry King
Jimmy Ringo pistolaria hirira iritsi da bere seme gaztea eta bertako maistra den emaztea ikustera, harengandik bananduta dagoen arren. Komisarioak, Ringoren aspaldiko lagun eta garai batean haren gaizkile-taldeko kide izandakoak, laguntza eskaintzen dio. Ringok bizimodu berri bat nahi du berarentzat eta bere familiarentzat, iragana zelatan dauka ordea, eta azkenean ospea bereganatzeko irrikitan dagoen pistolarigai gazte batek hilko du.