Henry King
1949an, Stovall komandantea Ingalaterrako landazabalean abandonatutako hegazkin-base batera bisitan doa eta bere unitatea gerra bitartean bertan kokatua zegoeneko garaiak gogoratuko ditu. Hildako asko eta eraginkortasun gutxi izan zituzten, neurri batean Davenport koronelagatik, zeinak hain begiko zituen bere gizonak ezin zituela hiltzera bidali. Savage jeneralak agintea hartu zuenean, baimenak murriztu, taberna itxi eta diziplina gogorra ezarri zien gizonei.