Henry King
1912an, Woodrow Wilson, Princetongo Unibertsitateko errektorea, New Jerseyko gobernadore hautatu dute. Halako abileziaz burutzen du bere kargua ezen Estatu Batuetako presidente izatera iristen baita. Europan Lehen Mundu Gerra pizten denean, Wilsonek neutral jokatu nahi du, baina bere bigarren agintaldian ezinezko gertatzen zaio neutraltasunari eustea eta 1917an sartzen da. Hildakoen kopuru ugariaz zeharo hunkituta, Wilsonek Nazioen Liga sortuko du, baina Kongresuak, isolazionista denez, Estatu Batuak Ligan sartzeari ezezkoa emango dio.