Henry King
1858an, Bernadette Soubirous nekazari nerabe txiroak Lourdes inguruko haitzulo batean "Ama Birjin Eder" baten ikuskariak izan dituela ziurtatzen du. Ama Birjinak haitzulo ondoan iturburu bat zulatzeko eskatu dio. Urak ahalmen sendagarriak ditu. Albistea Frantzia osora agudo zabaltzen da, iritzi ezberdinak sorraraziz, tokiko medikuaren eszeptizismotik, bere amaren eta Lourdesko deanaren babesera.