Henry King
Azeri-ehizaldi batean bere senarrak bizitza galtzen duenean, Charlotte Danfieldek familiaren ukuilua saldu eta Lee semea eskolara Europara bidaltzen du, zaldiz ibiltzea eta zaldi bat edukitzea ere galaraziz. Itzulitakoan, Leek William Stewart, bere aitaren zaldien entrenatzaile ohia eta Linda bere alaba ezagutuko ditu, eta honekin maiteminduko da. Lee Marylandeko ehizaldi ospetsuan izena eman eta garaile suertatuko da, eta hartara, amaren zaldiekiko aurreritziak isilaraziko ditu.