Jesse eta Frank James amarekin bizi dira etxalde batean. Barshee, St. Louis Midland trenbideetako ordezkaria, tokiko lurrak erosten ari da trenbidea egiteko, gehienetan eskaintza oso baxuak onar ditzaten saltzaileak kolpeka behartuz. Jamestarren amak bere lurrak saltzeari ezezkoa ematen dionean, Barsheek lehergailu bat botako du etxaldeko leihotik eta ama hilko. Semeek mendeku hartuko dute, hura akabatuz, eta gero trenbide-konpainian zein bankuetan lapurretak eginez.