Henry King
Roger Grant biolin-jolea Alexander?s Ragtime Bandako partaide da, bertan Stella Kirby abeslari delarik. Charlie Dwyer konpositore gaztea Stellarekin maiteminduta dago eta Broadwayko produktore bat neska kantatzen entzun dezan eramaten du. Produktoreak Stellari paper bat eskainiko dio orduan eta horrek Roger haserretuko du, baina Stella Broadwayko izar bihurtuko da. Lehen Mundu Gerra pizten denean, Rogerrek armadan izena emango du. Charlie eta Stella elkarrekin ezkonduko dira; baina Stellak Roger ikusi orduko, hura bakarrik maite duela jabetuko da.