Henry King
Jonathan Blake, Lord Nelsonen txikitako laguna, mezulari izatetik lanpostu garrantzitsu batera iritsiko da Lloyd's aseguru-etxean, batik-bat albisteak bidaltzeko sistema bat asmatuz geroztik. Lord Stacey zital hantusteak Blake gorroto du haren eragin handiko kargua dela zio. Lord Staceyrekin ezkonduta dagoela ez jakin, Blake Lady Elizabethekin maitemintzen da. Lord Stacey eta Blake elkarren sekulako etsai bihurtuko dira Lloyd's etxeak honen joku-zorrak estaltzeko mailegu eskaria errefusatzen dionean.