Henry King
Ramona, Kaliforniako familia zuri batek hezitutako neskame mestizo bat, etxeko semearekin maiteminduko da, baina berau utzi egingo du mutilaren ama arraza-nahasketaren aurka agertzen denean. Alessandro izeneko indiar batekin ezkonduko da orduan. Ezkontza modu tragikoan bukatuko da gaixotutako bere alabarentzat laguntza eske joateko Alessandrok zaldi bat hartu eta baserritar batek lapurretan ari zaiolakoan tiro batez hiltzen duenean.