Henry King
Anna den-dena galduko duen neska gajoa da aberats zital batek gezurrezko ezkontza batekin iruzurtzen duenean. Haurdun geratu eta seme bat erdituko du, jaio eta berehala hilko dena. Anna orduan oso puritanoa den nekazari familia batek bere ardurapean hartuko du eta David, euren semearekin maiteminduko da. Tamalez, neskaren iraganaren berri jakin orduko, Anna etxaldetik egotziko dute. Izoztutako ibai bat zeharkatzera doanean, izotz-geruza hautsi eta neska azpian duen jela-puskarekin batera akabatzeko moduko ur-jauzi baterantz abiatzen da.