Henry King
Willard Holmes ingeniaria bankari eskrupulugabea den bere ugazaitarekin elkarlanean ari da Colorado ibaian presa bat egiten, Barbararen aita Jefferson Worthen lur idorrak ureztatzeko helburuz. Bai Holmes bai Abe Lee bertako injinerua Barbararekin maitemindu dira. Bankariak presarako materialetan maula egin duenez, Worth hartaz ohartu eta proiektua bere kabuz bukatzea erabakitzen du, langileei ordaintzeko dirurik gabe gelditzen da, ordea. Ingeniari aurkariak euren arteko desadostasunak baztertuko dituzte dirua lortzearren eta zaldiz etsi-etsian mendietan barrena abiatuko dira.