Henry King
David Kinemon Virginia mendebaldeko komunitate txiki batean bizi den familia bateko seme gazteena da. David oraindik ez da heldu, baina horretara behartuko du Hatburn izeneko gaizkile familia batek, herrian bizitzen jarri eta komunitatea izutzen hasten denean. Hatburndarrek Daviden aitaren heriotza eragin eta Alex bere anaia elbarri utziko dute. Herriko biztanleek David koldartzat daukate, baina honek hauen errespetua irabaziko du Hatburni aurre egiten dionean.