Istripu bat izan ostean, Betizuak biztanlerik ez omen duen basamortu batean lurreratuko dira. Laster konturatuko dira ez daudela bakarrik. Basapiztia maltzur bat basamortuaren jabe egin da, eta bertan dagoen altxorra aurkitu nahi du. Basamortuko biztanle guztiak preso hartu ditu altxorra aurkitzen lagun diezaioten. Betizuek galtza bete lan izango dute: basamortuko biztanleei lagunduko diete, altxorra aurkitzen saiatuko dira eta espazio-ontzia konpondu behar izango dute, hori baita basamortutik ateratzeko era bakarra.